Ilmainen toimitus yli 69€ tilauksiin | Nopea toimitus 1-2 arkipäivää

Kuluttajakauppa Ammattilaisille

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 3.12.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Bloom by Johanna Oy
Kartanonkatu 9
30100 Forssa

0503132857
info@bloombyjohanna.fi
3184809-8

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tilaus

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Voinko lisätä tuotteen tilaukseen?

Kyllä voit, jos tilauksen käsittelyä ei ole vielä aloitettu. Silloin teet tilauksen normaalisti lisäämällä tuotteen/tuotteet ostoskoriin, mutta toimitustavaksi valitaan "Lisäys tilaukseen (0 €)". Tilaukset pakataan samaan pakettiin ja toimitetaan samaan toimipaikkaan. Lisätilauksesta ei erikseen saavu toimitusvahvistusta.

Miten voin muuttaa tilaukseni osoitetta?

Jos paketti ei ole vielä edennyt liian pitkälle tilausprosessissa, voimme ehkä korjata asian. Ota meihin mahdollisimman nopeasti yhteyttä asiakaspalvelun aukioloaikoina (9.00-17.00) sähköpostitse, niin yritämme auttaa sinua.

Missä pakettini on?

Voit seurata pakettia seurantanumerolla, jonka löydät sähköpostista lähettämästämme toimitusvahvistuksesta.

Voinko tehdä tilauksen ja lähettää paketin toiselle henkilölle?

Kyllä voit. Muista myös ilmoittaa vastaanottajan nimi, puhelinnumero ja osoite, ja tarkista, että tiedot ovat oikein ennen tilauksen vahvistamista.

En ole saanut tilausvahvistusta?

Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti heti, kun tilaus on vahvistettu. Jos et ole saanut sitä, se on todennäköisesti mennyt roskapostiin. Jos et löydä sitä sieltäkään, ota asiakaspalveluumme yhteyttä.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout Finland, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut. Checkout Finland maksuehdot: https://www.checkout.fi/ehdot-...

 Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Bloom By Johanna yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Bloom by Johanna Oy
Kartanonkatu 9
30100 Forssa

0503132857
info@bloombyjohanna.fi
3184809-8

Toimitus

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Pakettien normaali toimitusaika on noin 1-3 arkipäivää. Tilaukset eivät liiku viikonloppuisin tai pyhäpäivinä. Kampanjoiden/muiden isojen tapahtumien aikana toimitus on normaalia pidempi. Kirjeenä toimitus kestää pidempään kuin pakettitoimituksissa, sillä voi kestää jopa 2 viikkoa saapua. 

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. 

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Säilytysaika

Noutoaika mainitaan saapumisilmoituksessa. Noutoaika riippuu onko tilaus toimitettu pakettiautomaattiin vai noutopisteeseen.

Noutamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tilauksen palautus tai peruutus. Noutamattomasta paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset 6,90 €.

Toimitusmaa

Toimitamme pääsääntöisesti vain Suomeen. Jos haluat toimituksen muualle kuin Suomeen ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Paketin seuranta

Voit seurata pakettiasi seurantakoodilla, jonka löydät lähettämästämme toimistusvahvistuksesta.

Palautusehdot

Palautus

Miten voin palauttaa tuotteen?

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus.

Palautus onnistuu DB Schenkerin pisteellä alkuperäisellä lähetystunnuksella. Lähetystunnuksen löydät toimitusvahvistuksesta, joka sinulle on lähetetty sähköpostitse. Lähetystunnus on sama kuin seurantakoodi.

Kuka maksaa toimituskulut, jos palautan tuotteet/tuotteen?

Palautuskulut ovat 6,90 €. Et maksa palautuksesta DB Schenkerille mitään. Palautuskulut pidätetään hyvityksestä ja hyvitämme loppusumman käyttämäsi maksutavan mukaisesti.

Asiakas vastaa tuotteiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista, sillä palautuskulut ovat asiakkaan vastuulla palautusoikeudesta huolimatta. Myös paketin toimituskulut jäävät asiakkaalle maksettavaksi, jos palautat vain osan tuotteista.

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, veloitamme palautuksesta normaalien postikulujen verran 6,90 e ja palautamme teille teiltä
saamamme suoritukset joista tämä 6,90e vähennetään viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen
saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti
suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Näitä tuotteita ostaneet ostivat myös…

Takaisin ostoskoriin

Kanta-asiakasohjelma

Liity Bloom Clubiin ja ansaitse ostoksistasi jäsenpisteitä! Kertyneet pisteet muutetaan kuukausittain rahanarvoisiksi henkilökohtaisiksi alennuskoodeiksi. Näet oman pistekertymäsi sekä henkilökohtaiset alennuskoodisi kirjautumalla verkkokauppamme Oma tili -osioon. Jäsenyys on maksuton.

Jäsenenä saat rahanarvoisia etuja

Bluum clubissa ansaitset yhden jäsenpisteen jokaista ostoihin käyttämääsi 1,00 € kohden. Kertyneet jäsenpisteet muutetaan henkilökohtaisiksi alennuskoodeiksi kuukausittain seuraavasti:

150 pisteellä 5,00 € alennuskoodi
250 pisteellä 12,00 € alennuskoodi
500 pisteellä 25,00 € alennuskoodi
700 pisteellä 38,00 € alennuskoodi

Alennuskoodin myöntämisestä yli jääneet jäsenspisteet säilyvät pistesaldossasi. Kirjautuneena jäsenenä näet taulukossa tämänhetkisen pistekertymäsi.